ŽADAJU SIONNIA BYĆ.

 ŽADAJU SIONNIA BYĆ. Drennaj Pavoĺna spaŭzaje z pliačej šliejki, Nie spyniu jaje rukoj, Ad chvaliavannia pjanaja ja ŭ vuscilku, Chaču sionnia być z taboj drennaj. Strumienicca sukienka pa holym cielie, Šoŭku achapak ruž da maich noh, Adnym dotykam ty dasiahaješ mety, JA, pradčuvajučy boĺ, prytuliu da vusnaŭ. Mietal chalodny pstryknuŭ na zapasciach, Apiok na cielie ad tvajoj ruki, Da žadanniaŭ maim abyjakavy, Kroŭ bjecca z hrukatam ŭ maje viski. 


 

 


 


haipertonik: BÜGIN #JAMAN BOLĞIM #KELEDI. haiper-tonik.blogspot.com/20…
haipertonik: #Попперс ўдыхаюць падчас сэксу або ў разгар дыскатэ... haiper-tonik.blogspot.com/20…
cool blog: ХОЧУ СЕГОДНЯ БЫТЬ #ПЛОХОЙ sexyburno.blogspot.com/2023/…
BIG VAHTA: Своими #пальцами найдешь вход откровения rabota-vahtarflp.blogspot.co…
BIG VAHTA: Дабы взять в толк, собственно что это артрит идет ... rabota-vahtarflp.blogspot.co…

Pierakryvaješ stohn svajoj dalonniu, Sciskaješ horla, apuskajučysia horača, I silie addajučysia, asudžana, Prymu ŭsio da apošniaha astatku. Boj nie skončany, čarha maja, I pomsta zaraz, pavier užo, budzie salodkaj. Ty bačyš, nie pazbavilasia dzikaha niuchu, Abiazzbrojeny ty i na lapatkach. Zakony nie ŭplyvajuć, tam dzie ja, Uva mnie niama pravilaŭ, toĺki adny hrachi, Ad hrešnicy žadanniaŭ nie utojvajučy, Ty moliš: "Zlitujsia, maliu, paškaduj!" Liohka zaskoču, nakryvajučy ciela, Z usmieškaj na vusnach daruju ciabie. Sionnia ja drennaju być chaciela... Z taboju zaniapalym aniolam byla. Daloniami ŭsio nižej Caluju ŭ vusny, daloniami ŭsio nižej, Spuskajusia ... Napružvajecca tvoj pres. Ciaplo ruki i nijakich prazmiernasciaŭ, U majoj kryvi ŭžo tančyć niačyscik. Liohka padniaŭ, hluchi ŭdar ab scianu, Jaje bieton chalodny pa spinie, Hubami abpališ, paddamsia nachilu, I ŭ hety raz ja znoŭ u pastcy. Ty pranikaješ tak vytančana z padvocham, JA addajusia biessaromna liohka, Zablytalasia na vydychu i ŭdychu, Spracavaŭ detanatar hlyboka… Vybuchajučy zaminiravanaje pavietra, Chvalia pa cielie, z krykam u horlie stohn, Tvaim žadanniam uručaju da ciela dostup, A dlia amataraŭ uvachod stroha zaprie. JA ČAKAJU CIABIE SIONNIA PRY PARADY JA čakaju ciabie sionnia pry paradzie, Usio ciela hladkaje z padpach i da noh, Nie zatlumliajučysia ab svaim ubory, Zusim holaja pradčuvaju viečarok. Jašče chvilina, uchvaliaju pohliadam JA adliustravannie ŭ liusterku svajo, Miĺhanula dumka, i bancik paviazala Na popu, kab padkreslić jaje. A koĺki bylo zrobliena sionnia, Kab tak voś sliapuča bliskać! I navat u mitusni pieradnavahodniaj Nie stala b tak rana ja ŭstavać. Hlybokaje bikini vaskovaje Ciarpiela tak, što vycirala pot z tvaru. I hetak ža ciarpliva svaje nohi U paradak pryvodzila, nie dychajučy. Pačyscila ja kamieńčykam usie piatki, Niachaj buduć hladkimi. Usio heta dlia ciabie! Papiescilasia trochi ŭ pienie salodkaj, I kipciki lakam farbavala, siadzić krukom. Zvanok, spiašajusia da dzviarej, chvaliujučysia, Boŭtajecca na popie čyrvony bant, Ty sunuŭ mnie partfieĺ, mianie abminajučy, I tut ža zachrop, jak lioh u ložak ... U rukach partfieĺ, holyja ciely častki, Na popie bancik sumna zjechaŭ uniz. Maryla plavać u akijanie Strasci, A braznulasia na vostraŭ Ablamisia. LIUBLIU JA Pach tvoj Liubliu ja vodar tvaich valasoŭ, U im sumieś maciarduški, miaty, razmaryna. JA paĺcy dalikatna zapuskaju ŭ ich, Dlia hetaha nie treba polaha. Kachaju ja piaščotu miakkich vusnaŭ tvaich, Jany jak šoŭk, jak pialiostki ŭ ružy, Jak škada, što raniej calavaŭ inšych, Jak ščaslivy, što nie budu boĺš. Vaźmu tvaju daloń svajoj rukoj, Prytuliu vusnami da vien na zapiascie, Pačuju hruki z manatonnaj častatoj, Hučać tak moža toĺki majo ščascie. Ciapier ja viedaju, u čym majo žadannie: Udychać ja ciabie da boliu i da slioz, Niachaj raniej byli rasčaravanni, Alie mnie dychać taboju davialosia. Kachaju ja pach tvoj, jon nieparaŭnaĺny Z duchmianasciami roznych žančyn, Kachaju, kali my prosta tak siadzim, I niama pamiž nami ni pieraškod, ni raskolin… SLIEDY NA SKURY Jak ja kachaju liažać zusim holaja I, adčuvajučy ruk tvaich cieplynia, U blažennaj piaščocie rasciakajučysia , rastavać. Chaj u hety momant usio roŭna mnie ništo… Ty kiruješ cielam tak umiela, Sciskajučy, rasslabliaješ ty mianie, A ŭ halavie toĺki dumka: «Tak, ja chaciela! Chaciela ja ŭsio heta ad ciabie! Vočy zapliušču, dumki ŭsio ŭ tumanie, Na cielie paĺcami vykanaŭ ty pasaž. Sliady na skury, na ščokach čyrvań! O, Boža, jaki vydatny tvoj masaž! KALI B U SEKSIE TY TAKOJ BYLA Subotni dzień, uborka poŭnym chodam, Posud vymytaja, i vokny ŭsio bliščać, Muž syty i dziatva nakormliena, I dzieci ŭžo nie vulicy šumiać. Padlohi pamyć zastalosia, sprava zrobliena, Uzbroiŭšysia anučaj, švabraj i viadrom, Zadraŭšy vyšej spadnicu nad kalienami, JA ŭ cikavaj pozie myla padlohu. Rumianiec na ščokach, u vačach ahoń haryć, JA praciraju kožny kutok, I kropli potu pa tvary biahuć, Z valasoŭ zakolatych miašaje zavitok. Futbolka mokraja, tkanina abliahaje hrudzi, Dychannie zbilasia ad starannaj pracy, Chaciela vadu znoŭ anučaj začerpnuć, I tut zaŭvažyla, muž hliadzić na mianie. Nie adryvajučy vačej, skazaŭ jon prosta raptam: "Jak ty pryhožaja, jakaja cudoŭnaja, dobraja!" Za spadnicu paciahnuŭ i byŭ užo pruhki, Uskliknuŭ: «Kali b u seksie ty takoj byla!» Adziennie sarvanaje, ahoń hareŭ u vadzie, Što na padlozie vypadkova razlila, Zapal zachlisnula nas i ŭ brudnaj čyscini Usio purytanstva ŭ imhniennie ŭ dušy majoj spalila. Subotni viečar i ŭborka zrobliena, My z mužam razam vymyli padlohi, Jak prosta časam nabracca smielasci, Kab razviazać siamiejnyja vuzly.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

#tasii

Будущее удовольствия стабильно